vTiger laajenee tarvittaessa toiminnanohjauksen välineeksi. vTiger CRM:n työnkulun ohjaus (workflow management) mahdollistaa tehtävien automaattisen edelleenohjauksen ja ketjuttamisen seuraavien työvaiheiden tekijöille ja itse järjestelmälle. Liiketoiminnan prosessit tehostuvat.

Työnkulun logiikka voidaan suunnitella erilaisten ehtojen mukaan sopeutuvaksi. Esimerkiksi tietyn summan ylittävä tarjous voidaan ohjata hyväksyjälle, tai tuotteen tilausprosessi voidaan automatisoida vaikka nettisivun tilauslomakkeelta alkaen laskutukseen saakka.

vTiger CRM on markkinoinnin, myynnin, asiakaspalvelun ja myös kokonaisvaltaisen toiminnanohjauksen väline

vTiger CRM on monipuolisesti mukautuva ja laajennettava järjestelmä, joka laajenee ja mukautuu yrityksen toiminnan kehittymisen mukana.

vTigeriä käytetään toiminnanohjaukseen sekä tuotannollisissa yrityksissä että palvelutuotteita tarjoavissa yrityksissä.

vTiger:in perustoiminnot ovat:

  • myynnin CRM
  • markkinoinnin CRM
  • asiakaspalvelun CRM
  • tuotehallinta
  • raportointi

vTiger:ilä hoituvat yrityksen päivittäisen työskentelyn kaikki toiminnot, kuten

  • tarjousten teko
  • myyntitilausten vastaanotto
  • laskutus (myös verkkolaskut, Stratman Oy:n erikoismodulilla)
  • varastonhallinta
  • liidien hallinta
  • kampanjat
  • tehtävien ja kalenterin hallinta
  • sähköpostit

Stratman tuntee vTigerin syvällisesti 

  1. soveltamisnäkökulmasta
    • erilaiset markkinoinnin ja myynnin prosessit kuluttajamarkkinoinnista b 2 b markkinointiin, vTiger mukautetaan käyttäjän tarpeisiin
    • hyödyntäminen johtamisessa
  2. teknisestä näkökulmasta
    • toteutamme integraatiot muihin järjestelmiin
    • räälälöimme tarvittaessa uusia toimintoja 

Katso myös: integroinnit muihin järjestelmiin (esim. nettikauppa, taloushallinto, ERP)