Markkinointiviestintä

  • Asiakaskohtaiset sähköpostit ja asiakasryhmäkohtaiset kampanjat.
  • Viestintä nettisivujen tai sosiaalisen median lomakkeilta tulleiden yhteydenottajien kanssa.
  • Toiminnallisuuksia voidaan muokata tai laajentaa, esim SMS / tekstiviestilähetykset.

Liidien hallinta

  • Uusien potentiaalisten asiakaskontaktien jalostaminen asiakkuudeksi.
  • Tietoja saadaan viemällä liidien yhteystietoja esim. Excelistä, nettisivulomakkeilta.
  • Raakatiedon pohjalta usein ulkopuolinen "liidein perkaaja" suorittaa esikarsinnan kysymyspatterin avulla.
  • Tiedot hyödynnetään yhteydenotoissa ja kampanjoinnissa.
  • Muistutukset vastuuhenkilölle ja markkinoinnin johdolle.

Mahdollisuudet

  • Myyntimahdollisuuksien seurannan, ennakoinnin ja asiakassuhteiden kehittämisen väline.
  • Mahdollisuuden tilaa ja kaikkien mahdollisuuksien myyntipotentiaalia seurataan.
  • Käytetään mm. usein monivaiheisissa tai pidemmissä tarjousproseesseissa asiakkaan tilanteen seuraamiseen ja tilauksen todennäköisyyden arvioimiseen.
  • Parannetaan liikevaihdon ennustettavuutta. 
  • Muistutukset vastuuhenkilölle ja myynnin johdolle.

Myynnin hallinta ja automatisointi

  • Myyjän ja myyntitiimin väline asiakassuhteiden kehittämiseen ja tarjousten laadintaan sekä seurantaan
  • Liidi->asiakas/yhteyshenkiö -> (mahdollisuus) -> tarjous-> myyntitilaus-> lasku
  • Myyntivaiheiden automatisointi työnkulun (workflow) ohjausten avulla
  • Muistutukset vastuuhenkilölle ja myynnin johdolle.

Asiakastuen ja palautteiden hallinta

  • Tukihenkilö tai myyjä kirjaa pyynnöt/palautteet toimenpiteksi
  • Asiakaspalveluportaalin kautta voivat asiakkaat syöttääomat tukipyyntönsä ja kysymykset
  • Kysymyksistä voidaan luoda UKK -lista (usen kysytyt kysymykset) joita asiakkaat ja oma henkilöstö voivat hyödyntää
  • Pyyntöjen seuranta ja muistutukset.

Projektien hallinta

  • Käytetään sisäisten projektien tai usein myös laajempien tarjous/tilausprojektien hallintaan
  • Projektin välitavoitteet
  • Projektin tehtävät
  • Projektin dokumentit
  • Seurantaan muistutukset, gantt-kaavio ja linkitys kalenteritoimintoihin

Tuotteiden ja palvelujen hallinta

  • Toiminnot lisäävät tai poistavat tuotteiden varastomääriä
  • Tilaukset toimittajilta, myös myyntitilauksen muuntaminen ostotilaukseksi
  • Hinnastojen hallinta
  • Tuotteiden sarjanumeroseuranta

Oman työn ja johtamisen työvälineet, analysointi ja raportit

  • Tapahtumien ja tehtävien aikatauluttaminen (omat, yhteiset)
  • Sähköpostien hallinta: lähetykset, vastaanotot, liittäminen ulkopuolisiin palveluihin esim. Google, Outlook
  • Tekstiviestien (SMS) lähettäminen
  • Dokumenttien hallinta

Ylläpito

  • Monipuolisesti rooleihin perustuvat hallittavat käyttöoikeudet
  • Käytettävien toimintojen hallinta (näkyminen hallittavissa myös käyttäjäkohtaisesti)
  • Helppo lisäkenttien luominen ja turhien poistaminen käytöstä
  • Työnkulkujen luominen ja automatisointi (mm. muistutukset, sähköpostit)
  • Tehtävien ajastaminen
  • Nettilomakkeiden luominen
  • Asiakasportaalin käyttöönotto, asiakkaiden oikeuksien/näkymien hallinta

Kustomointi, laajennukset ja räätälöinti

  • vTigerin omilla työvälineillä voi käytettäviä toimitoja, listanäyttöjä, tietonäkymiä ja kenttiä helposti muuttaa tai lisätä
  • Erilaisiin toimintatapoihin ja tarpeisiin on saatavissa sadoittain laajennuksia
    • Voidaan luoda yksinkertaisesti myös omia toiminta-moduuleita "MOdule Designer"-tyyppisillä työkaluilla
  • Tarvittaessa vTiger on räätälöitävissä erityistarpeisiin
    • koodamalla erikoitoiminto
    • integroimalla toisen järjestelmän kanssa