Markkinointiviestintä
- Asiakaskohtaiset sähköpostit ja asiakasryhmäkohtaiset kampanjat.
- Viestintä nettisivujen tai sosiaalisen median lomakkeilta tulleiden yhteydenottajien kanssa.
- Toiminnallisuuksia voidaan muokata tai laajentaa, esim SMS / tekstiviestilähetykset.
Liidien hallinta
- Uusien potentiaalisten asiakaskontaktien jalostaminen asiakkuudeksi.
- Tietoja saadaan viemällä liidien yhteystietoja esim. Excelistä, nettisivulomakkeilta.
- Raakatiedon pohjalta usein ulkopuolinen "liidein perkaaja" suorittaa esikarsinnan kysymyspatterin avulla.
- Tiedot hyödynnetään yhteydenotoissa ja kampanjoinnissa.
- Muistutukset vastuuhenkilölle ja markkinoinnin johdolle.
Mahdollisuudet
- Myyntimahdollisuuksien seurannan, ennakoinnin ja asiakassuhteiden kehittämisen väline.
- Mahdollisuuden tilaa ja kaikkien mahdollisuuksien myyntipotentiaalia seurataan.
- Käytetään mm. usein monivaiheisissa tai pidemmissä tarjousproseesseissa asiakkaan tilanteen seuraamiseen ja tilauksen todennäköisyyden arvioimiseen.
- Parannetaan liikevaihdon ennustettavuutta.
- Muistutukset vastuuhenkilölle ja myynnin johdolle.
Myynnin hallinta ja automatisointi
- Myyjän ja myyntitiimin väline asiakassuhteiden kehittämiseen ja tarjousten laadintaan sekä seurantaan
- Liidi->asiakas/yhteyshenkiö -> (mahdollisuus) -> tarjous-> myyntitilaus-> lasku
- Myyntivaiheiden automatisointi työnkulun (workflow) ohjausten avulla
- Muistutukset vastuuhenkilölle ja myynnin johdolle.
Asiakastuen ja palautteiden hallinta
- Tukihenkilö tai myyjä kirjaa pyynnöt/palautteet toimenpiteksi
- Asiakaspalveluportaalin kautta voivat asiakkaat syöttääomat tukipyyntönsä ja kysymykset
- Kysymyksistä voidaan luoda UKK -lista (usen kysytyt kysymykset) joita asiakkaat ja oma henkilöstö voivat hyödyntää
- Pyyntöjen seuranta ja muistutukset.
Projektien hallinta
- Käytetään sisäisten projektien tai usein myös laajempien tarjous/tilausprojektien hallintaan
- Projektin välitavoitteet
- Projektin tehtävät
- Projektin dokumentit
- Seurantaan muistutukset, gantt-kaavio ja linkitys kalenteritoimintoihin
Tuotteiden ja palvelujen hallinta
- Toiminnot lisäävät tai poistavat tuotteiden varastomääriä
- Tilaukset toimittajilta, myös myyntitilauksen muuntaminen ostotilaukseksi
- Hinnastojen hallinta
- Tuotteiden sarjanumeroseuranta
Oman työn ja johtamisen työvälineet, analysointi ja raportit
- Tapahtumien ja tehtävien aikatauluttaminen (omat, yhteiset)
- Sähköpostien hallinta: lähetykset, vastaanotot, liittäminen ulkopuolisiin palveluihin esim. Google, Outlook
- Tekstiviestien (SMS) lähettäminen
- Dokumenttien hallinta
Ylläpito
- Monipuolisesti rooleihin perustuvat hallittavat käyttöoikeudet
- Käytettävien toimintojen hallinta (näkyminen hallittavissa myös käyttäjäkohtaisesti)
- Helppo lisäkenttien luominen ja turhien poistaminen käytöstä
- Työnkulkujen luominen ja automatisointi (mm. muistutukset, sähköpostit)
- Tehtävien ajastaminen
- Nettilomakkeiden luominen
- Asiakasportaalin käyttöönotto, asiakkaiden oikeuksien/näkymien hallinta
Kustomointi, laajennukset ja räätälöinti
- vTigerin omilla työvälineillä voi käytettäviä toimitoja, listanäyttöjä, tietonäkymiä ja kenttiä helposti muuttaa tai lisätä
- Erilaisiin toimintatapoihin ja tarpeisiin on saatavissa sadoittain laajennuksia
- Voidaan luoda yksinkertaisesti myös omia toiminta-moduuleita "MOdule Designer"-tyyppisillä työkaluilla
- Tarvittaessa vTiger on räätälöitävissä erityistarpeisiin
- koodamalla erikoitoiminto
- integroimalla toisen järjestelmän kanssa